Koronainformasjon på Foss - gjeldende uke 6 (08.02-12.02)

Illustrasjon

Vi har nettopp fått melding fra Utdanningsadministrasjonen om at det blir rødt nivå også i neste uke.

Vi hadde håpet at vi kunne gå tilbake til gult nivå, men det vil altså skje tidligst mandag 15. februar.

Det kan være grunn til å frykte at det også blir rødt nivå den siste uka før vinterferien, men det blir avklart i neste uke.

Som kjent har vi allerede bestemt at det er rød timeplan neste uke.

B-kohorten er da på skolen og A-kohorten har hjemmeundervisning.

Vi har gjort noen endringer i planen for Vg1 slik at alle elevene er på skolen minst en dag i løpet av uka.

Vi vil nå se på hvilke andre endringer vi kan gjøre i rød timeplan for at flere elever skal få et tilbud på skolen innenfor de smittevernregler som gjelder.

Vi er lei oss for at vi ikke kommer på gult nivå raskere, men må følge de smitteverntiltakene som myndighetene bestemmer.

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe!