Informasjon om digital skole mandag 25. januar til fredag 29. januar

Illustrasjon

Dette innebærer at det blir ingen ordinær undervisning eller øving ved Foss videregående skole mandag 25. januar til fredag 29. januar 2021. All aktivitet blir digital. Vi følger undervisning etter rød timeplan denne uka. Avtalte vurderingssituasjoner utsettes en uke. Faglærere orienterer elevene sine om opplegget for egen undervisning.

Elever og ansatte som har behov for å hente utstyr på Foss, kan gjøre det mandag 25. januar. Skolen holder åpent til klokka 21.00 denne kvelden. Alle ansatte og elever må registrere seg ved frammøte i oppgang B.

Elever i vg3 som skal søke musikkstudier, får egen informasjon om dette.

Etter planen går vi tilbake til rødt nivå 1. februar. Mer informasjon følger seinere.

Dersom du har spørsmål, kan du kontakte kontaktlærer, rådgiver, eller skolens ledelse. Helsetjenesten er også tilgjengelig. Se kontaktinformasjon på skolens nettside.

Hold dere friske! Hold avstand! Ta vare! Så sees vi snart. Vi gleder oss til det.