Heldigital skole fra og med onsdag 17. mars og fram til påske.

Illustrasjon
Som mange sikkert har fått med seg har byrådet bestemt at de videregående skolene skal over til heldigital drift (hjemmeskole) fra og med onsdag 17. mars.

Tirsdag 16. mars, er det skole på rødt nivå som planlagt. Dette bl.a. for at man skal kunne avvikle vurderingssituasjoner som planlagt, slik at elever ikke forgjeves har lest til prøver som er planlagt til i denne dagen, men også fordi byrådet har bestemt at skolene ikke skal over på heldigitalt før på onsdag.

Det er i dag ekstra viktig at alle smittevernregler følges.

Vi legger opp til at elever som normalt ikke er på skolen tirsdag 16. mars på rødt nivå, kan hente sine skolesaker mellom kl. 1530 og 2000. IKT-avdelingen og biblioteket vil også være åpen i dette tidsrommet, slik at elevene kan hente PC-er som er til reparasjon og få annen hjelp med IKT-utstyr, samt låne bøker. Husk å registrere deg når du kommer om ettermiddagen!

Elever med spesielle behov, f.eks. for å øve på skolen, eller som av ulike grunner ikke kan arbeide hjemmefra, tar kontakt med sin avdelingsleder eller rådgiver som ved tidligere tilfeller der skolen har vært stengt.

Vi har også sendt ut en skolemelding om dette.