Gledelig jul og alt godt for 2022!

God jul

Dette koronaåret har vist oss at skolen er viktig på flere måter! Vi lærer bedre når vi møtes og er sammen, og vi trenger å være sammen med andre. Elever og ansatte har dette året vist stor utholdenhet og tatt kravene om smittevern og regler for undervisningen på alvor. Samtidig har dere taklet utfordringene med fleksibilitet og humør!

Jeg ønsker hver og en av dere en trivelig julehøytid. Alt godt for 2022!

Første skoledag etter jul er onsdag 5. januar. Elevene er delt i kohorter. Se informasjon i Teams om når din kohort skal være på skolen. Ansatte møter til digital planleggingsdag tirsdag 4. januar.

Øvre og Nedre Foss vil være stengt i perioden 22.12.21- 02.01.22. Mandag 03.01 og tirsdag 04.01 er skolen åpen kl. 09.00-15.00. Fra onsdag 05.01.22. har skolen vanlige åpningstider.

Elisabeth Ringdal