4 ungdomsbedrifter fra Foss vant premier i Pitchekonkurranse!

Foss vgs

Ungdomsbedriftene Nordic Reach, Labbehjelpen, InterLett og Praktisk Utdanning, vant premier i konkurranse med en rekke andre Osloskoler. Pitchekonkurransen ble arrangert av Ungt Entreprenørskap Oslo.

Nordic Reach vant to premier, og tilbyr videoredigering, webdesign, markedsføring mm med unge freelancere, og består av Theo Floden, Peder Rønningen, Julie Malling, Sebastian Vollmerhaus og Erik Riise.

Labbehjelpen tilbyr bl.a. hundepass, og består av Dhani Singh, Malin Mehus, Beata Jasmantaviciute og Tilde Nygaard.

InterLett tilbyr grunnleggende opplæring i teknologiske ferdigheter for eldre mennesker, og består av Marie Fahre, Tomine Hankø, Ingeborg Sæther og Kamilla Domaas.

Praktisk Utdanning tilbyr Leksehjelp for ungdomsskoleelever, og består av Daniel Gentile, Synne Haugland, Julie Solbakken og Magnus Tryggeseth.

Foss vgs