God sommer!

Kjære alle sammen! Etter en helt spesiell avslutning på skoleåret, tar vi nå en velfortjent sommerferie! Vi er svært glade for at vi fikk feiret avgangselevene med en verdig og flott avslutning, og vi ønsker årets avgangselever lykke til videre! Vi skal nå gå ut i ferie og være godt fornøyd med oss selv. Tusen takk for et svært godt samarbeid i året som har gått, og vi gleder oss allerede til høsten! Skolestart er mandag 17. august.

Våre åpningstider i sommer er:

Uke 27 og 28: Fra kl. 08:00-15:30

I Uke 29, 30 og 31 er skolen stengt.

Dersom du trenger hjelp med vitnemål i perioden fra og med uke 28 til og med uke 31, må du henvende deg til skranken hos Utdanningsetaten, Grensesvingen 6, Helsfyr. Grunnet koronasituasjonen må du henvende deg på telefon 960 91 800 først for å avtale tidspunkt, mandag til fredag mellom kl. 12:00 og 15:00.