Takk for et flott skoleår og velkommen til det neste!

God sommer!

Takk for et helt nydelig skoleår! Vi tar med oss mange gode minner fra flotte opplevelser sammen. Vi har sett engasjerte elever samarbeide, diskutere og utvikle ferdighetene sine sammen på fagdager og i undervisningstimer. Elevrådet, Fossrevyen, de mange elevlagene og Årboka 2024 har bidratt til å gjøre Foss til en enda mer inkluderende skole.

Åpningstider i sommer
Skolen er bemannet mellom klokka 09.00 og 15.00 til og med fredag 28. juni og fra og med mandag 5. august.

Skolestart skoleåret 2024/2025

Skolestart er mandag 19. august. Alle elever i vg2 møter klokka 09.00, mens elevene i vg3 møter klokka 10.00. Elever som skal starte i vg1 starter møter i skolegården i Steenstrups gate 20 klokka 11.00. Det blir en felles samling i skolegården før elevene går til klasserommet for en oppstartssamling med kontaktlærer. Lærerne starter med planleggingsdager mandag 12. august klokka 08.15.

Vi ønsker alle elever, ansatte, foreldre og foresatte en riktig god sommer!

Beste hilsen rektor Elisabeth Ringdal