Meld deg på Sommerskolen Oslo!

Elever som spiller ball

Du som er elev på 8.–10. trinn og vgs. kan melde deg på kurs med Sommerskolen Oslo via sommerskolenoslo.no. Påmeldingen er åpen fra 5.-11. mai.

Du setter opp en ønskeliste med inntil fem kurs, og prioriterer kursene fra 1 til 5. Nr. 1 er det kurset du aller helst har lyst til å delta på.

Torsdag 20. mai får du vite om du har fått en kursplass. Du vil få én kursplass eller én plass på venteliste.

Se årets kurstilbud

Les mer om alle sommerens kurs. Vi håper du finner noe du liker!

Mange av kursene har fysisk aktivitet hver dag. Vi spiller kubb i parken, fotball på sletta, og går på tur i byen. På flere av kursene lager i vi også mat.

Gratis tilbud til alle elever

Sommerskolen Oslo er et gratis tilbud til alle elever som bor i Oslo. I år kan vi også tilby gratis frokost til alle elever på 8.–10. trinn og vgs. som er med på kurs med Sommerskolen. Kursene gjennomføres de to første ukene av sommerferien og den siste uken før skolestart: uke 25,26 og 32.

Spørsmål og mer informasjon

På grunn av koronapandemien kan det komme endringer på kort varsel. Følg med Sommerskolens Facebookside og på sommerskolenoslo.no. Du kan også følge oss på Instagram: @sommerskolenoslo.

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med skolen din, eller direkte med Sommerskolen på e-post: sommerskolenoslo@ude.oslo.kommune.no eller på telefon: 23 05 10 06.