Heldigital hjemmeundervisning mandag og tirsdag - vanlig timeplan

Illustrasjon.

Det var litt overraskende for oss at skolene ble pålagt å holde stengt på mandag og tirsdag før rødt tiltaksnivå innføres fra onsdag 3. mars.

Skolene har fått valget mellom heldigital undervisning og å gi undervisningsfri mandag og tirsdag.

Vi har mistet så mye verdifull undervisningstid dette året at vi har valgt å gå for heldigital hjemmeundervisning etter vanlig timeplan mandag og tirsdag.

Det blir ikke mulig å øve på skolen mandag og tirsdag.

Alle elever og ansatte arbeider hjemmefra mandag og tirsdag, men elever og ansatte som har behov for å hente lærebøker og annet utstyr, kan komme på skolen i kveld (søndag) mellom kl. 19:00 og 21:00 og mandag fra kl. 07:30 for å hente det de trenger. Skolen stenger kl. 21:00 på mandag.

De som kommer på skolen, må registrere seg ved å skanne QR-kode.

Onsdag:

Onsdag blir det heldagsprøve i norsk på Vg3 fysisk på skolen for alle elever.

Vg2 har heldagsprøven som hjemmeskriving.

Vg1 har digital undervisning også hele onsdag.

Fra og med torsdag vil vi ha en kombinasjon av digital hjemmeundervisning og undervisning i kohorter på skolen. Informasjon om dette blir gitt senest tirsdag.

Vi beklager at denne beskjeden kommer brått på, men dette var utenfor vår kontroll.

Denne meldingen er også sendt som skolemelding, samt lagt ut i Teams.