Er du tidligere elev ved musikklinja? Se her!

en person som spiller fiolin

I forbindelse med jubileet til musikklinja ønsker vi veldig gjerne å høre fra DEG som tidligere elev!

Vi ønsker oss:

En liten filmsnutt der du forteller om et minne du husker spesielt godt fra skoletiden. Film vertikalt og slik at både hode og skuldre er med i bildet. Start gjerne med «Noe jeg husker godt fra tiden min ved musikklinja på Foss….» eller liknende.
To portrettbilder av deg: Et fra skoletiden og et fra nå
Vil du ikke lage video? Vi tar gjerne imot en kortfattet tekst sammen med bilder av deg. Teksten må være på maks 100 ord.

Film, bilder og/eller tekst lastes opp her: https://www.dropbox.com/request/070iVqmLpV5j3ndXpDdH

Merkes med navn, årskull da du gikk ut fra skolen og hva du jobber med/som i dag.

Vi vil bruke dette i promoteringen av jubileet, dvs skolens digitale kanaler og på Oslo Konserthus sine sider.

Vi håper du vil hjelpe oss å skape om jubileet og ikke minst være med og feire vårt jubileum som en av landets eldste musikklinjer!